Italian carbonara with eggs…Ιταλική καρμπονάρα με αυγά

Συνταγή για 2 άτομα.

Υλικά: σπαγγέτι , 1η2 πανσέτες κομμένες μπαστουνάκια , τριμμένη παρμεζάνα, σάλτσα ντομάτας, λάδι, πιπέρι, αλάτι, 3 αυγά.

Ingredients : spaghetti, 1η2 pancetta cut sticks, grated parmesan, tomato sauce, oil, pepper, salt, 3 eggs.

Όταν η πανσέτα ήταν ακόμα παγωμένη την έκοψα σε μπαστουνάκια, ζέστανα στο τηγάνι λίγο λάδι και τηγάνισα τις πανσέτες, Πρόσθεσα 2 κ.σ. σάλτσα και τις άφησα να μαγειρευτούν για 2 περίπου λεπτά,

When the pancetta was still frozen I cut it into sticks, heated a little oil in the pan and fried the pancetta. I added 2 tbsp. sauce and let them cook for about 2 minutes,





σε μια σαλατιέρα έβαλα 2 κρόκους και ένα ολόκληρο αυγό, τα ανακάτεψα λίγο ,πρόσθεσα 3 κ.σ. ( όσο θέλετε εσείς) τριμμένη παρμεζάνα,

in a salad bowl I put 2 yolks and a whole egg, I mixed them a little, I added 3 tbsp. (as much as you want) grated parmesan,









έβρασα τα μακαρόνια σε αλατισμένο νερό. Με μια πιρούνα τα πρόσθεσα στη σαλατιέρα ( χωρίς να τα στραγγίξω), μετά πρόσθεσα τις πανσέτες, ανακάτεψα καλά και πασπάλισα με παρμεζάνα. ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ.

I boiled the spaghetti in salted water, with a fork I added them to the salad bowl (without draining them), then I added the pancetta, mixed well and sprinkled parmesan on the top . GOOD APPETITE.






Leave a comment